saknar tiderna amanda.

hej igen.
idag har man inte hunnit med så mycket efter som klockan bara är 20 i 2.
även fast jag vaknade ganska tidigt eftersom en hur söt som helst unge typ skrek imorse ;)
sen åt jag frukost som bestog av vanilj yoghurt och special K med redbarries (stavning?)  sen ett glas apelsin juice.
sen satte jag mig lite vid datan innan jag gick ut och sprang en sväng. sen tog jag en dusch och jaa... det vanliga föna håret. sen försökte jag platta det men det var fortfarande inte helt torrt ;) men eftersom jag hade lite brottom så satte jag bara upp det i en toffs ;) sen åkte vi ner till det såkallade "stan" och där köpte jag en munktröja, en grå som det står BÅSTAD på :D väldigt skön :) men sen åkte man hem igen och typ satte mig vid datan direkt :D och nu håller jag på och skojar lite med amanda :D hihi vi är roliga så skojar jag med henne i webbcam. haha det är skiit kul !
men snart ska jag väl gå ut i det fina vädret :D eftersom mamma vill gärna det :) så då ska jag väl kanske byta tröja :P hihi.

Pusspuss

love felicia'

FELICIA OUTFIT 16/8-09
plattat hår.
lite mascara.
en grå munktröja som det står båstad på.
ljusa jeanstights, veromoda.

dagens låtar:
Chiddy Bang - Kids (MGMT Remix), störtskön.
Kiss The Rain, hur fin som helst (fortfarande)
OCH SÅKLART:
Erik Hassle - Hurtful. FAVORIT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0