.

hej bloggen.
idag har man inte hunnit med så mycket än.
när jag vaknade så kollade jag lite på tv, på typ "smallville" :p
hehe, men sen gick jag ner och åt frukost. det blev mannagrynsgröt med äppelmos,socker,kanel och mjölk.
till så drack jag ett glas juice och ett ägg kom ner i magen. men efter det så typ modde jag illa :p
men sen så typ gjorde man väl inte så mycket. jag gick ut på en prommenad med farmor.
inte det roligaste som finns, men man måste ju få lite "frisk luft" x)
jaja, sen när vi kom tillbax så satte jag mig vid datan :D haha, typiskt mig.
men så går det när felicia har en data i närheten och hon inte har varit inne på VÄLDIGT länge "/
men iaf nu sitter jag här och jag väl då inte så mycket.
längtar till fredag eftersom då ska jag få låna min bror gamla mobil etfersom min är lite dampig :p
men imorgon ska jag få rida PARGIN! :D JAAAAA!!!!  men nu ska jag spela lite gitarr, kan väl hända att "utan dina andetag" med kent :D haha som vanligt :D men nu kan jag väl inte skriva så mycket mer.
eller jo jag ska börja skriva vad jag har på mig, inte för att nån undrar men iaf.
och ibland dagens låtar.

idag har jag på mig:
ett svart adidas linne, från turkiet.
svarta lee jeans, från lager 157.
grå kofta, från lager 157.
håret: flätor och hårspray.
smycken: inga, eller grönalund band och turkiet band.

Dagens låt: Erik Hassle - Hurtful (BARA ÄLSKAAAR DEN!!!)

Pusspuss

love f'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0