Danmark

hej bloggen.
igår blev det inget bloggande eftersom att internet funkade inte på den här datan.
vet inte varför men iaf. igår så åkte vi till Danmark. riktigt mysigt faktiskt :) så vi åt där. jag åt nån sallad.
och den var en något så ENORM sallad :p haha. ja sen så gick vi runt lite och jag och pelle köpte en varsin glass.
haha den var också JÄVLIGT stor! haha typ dubbelt så stort så svenska glassarna som man kan köpa i stinsen x)
men sen så när vi åkte hem så handlade vi lite. och så hyrde jag en film; En Shopahlics Bekännelser.
den var faktiskt väldigt bra och rolig xp sen så åt vi middag, vi åt tacos :D MUMS!
men sen så tänkte jag och pelle gå ner och ta ett kvälssdopp. men nejnej, då börjar det stört regna.
men va hade det lite mysigt ändå. men idag så tänkte jag hinna springa och kolla på filmen en gång till ;)

Pusspuss

love felicia'

FELICIA MORGON OUTFIT 18/8-09

4h bäcksäter tröja; från 4h gården.
gråa mjukisbyxor, från lager 157.
håret; rufsigt och uppsatt i en toffs
smink; helt osminkad.

har inte lyssnat på nån låt ännu idag. men sen.

 rekomenderas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0