Pargin my baby.

hallu bloggen.
idag har det varit en rolig dag för lilla mig.
först vaknade jag av mitt alarm 09:15, gick upp och åt frukost som bestog av jorgubbs yoghurt, två mackor, juice och varm choklad. haha, blev väldigt mätt kan jag ju säga :D
haha, sen så ringde vi arne (min frisör i bjurs) men han hade ingen tid att klippa ens min lugg idag :(
men så då gick jag upp och gjorde mig i ordning och bytte om till ridkläder :) då är det alltså ganska logiskt att jag skulle rida, men att jag skulle rida på min älskling pargin var väl inte så väntande? eller..? :p
haha, jaja, nu babblar jag bara på. men sen åkte jag och farmor till lilla pargin. träffade två JÄTTESÖTA kattungar, som jag såklart glömde ta kort på :P haha typiskt mig. men sen tog jag ett grimmskaft eftersom att han hade hafr grimma på sig hela sommaren, haha, ja bara för det så hade han ingen grimma på sig. det var ju lite störigt :p men jag knöt grimmskaftet runt halsen, ni vet så genialisk felicia e. haha. men så höll jag i resten av biten som blev kvar av grimmskaftet. hihi, men sen så gjorde jag iordning honom. och medans det regnade så mockade jag så hade jag det gjort. sen så för att värma upp honom lite så travade jag och skrittade jag honom lite, en väg runt så jag kom tillbaka sen.
sen gick vi ut och då galloperade vi som bara sjutton. båda jag och lilla älsklingen tyckte det var JÄTTEROLIGT, så han började rejsa lite :D hihi KUL! tog den galloprundan 2 gånger sen gick vi hem. så skrittade jag av honom samma väg som jag värmde upp honom (: sen när vi kom tillbax så svampade jag av honom, och ryktade av honom lite.
sen fick jag tvätta bort skorpan på hans bakre hov eftersom han har mugg där (när hästar får typ en skorpa nere på hovarna/hoven, måste tvättas annars kan det spridas och då kan hästen bli halt) en liten teriolektion för alla som gillar hästar :D men sen så släppte jag honom i hagen. sen åkte vi hem och då åt jag lite gröt och en macka.
sen tog jag en lång och härlig dusch :) och nu sitter jag här och skriver och ska snart äta igen. och OJ klockan är redan halv 7 märkte jag nu :p haha, det går fort när man har kul. men nu har jag inte så mycket att skriva om mer.

Pusspuss

love felicia'

OUTFIT FELICIA 11/7-09

svart linne som går in mot nacken, från JC.
ljusa jeanstights, från vero moda.
smycken: om två toffsar, och grönalundband och turkietband gills så.
håret: nyfönat, hårspray och hårmousse.

dagens låtar: Erik hassle - hurtful, älskar den fortfarande.
Alice svensson - Lady luck, väldigt härligt sväng ;)
Jesse McCartney - just so you know, hur bra som helst. ÄLSKAR !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0