snart spricker den :$

hejhej bloggen, nu är det lite stressigt eftersom dom andra vill ha datan.
men idag så åt jag först frukost som jag inte ens tror att jag behöver säga vad det bestog av.
men sen så åkte jag och mamma till hovshallar eller nåt sånt där hette det.
men det var mysigt och vi åt lunch där. vi åt nån fisk. sen har jag pratat med pappa om ridningen och eftersom det är ny skola på gång så passar inte mina ridlektioner på tisdagar. jag slutar nämligen 5 över 4 på tisdagar och ridningen börjar kvart över 4. så jag rider på fredagar istället (klockan kvart över 4) för då slutar jag halv 2. sådet blir bra. dessutom börjar jag i junior 1 :D alltså en grupp högre eftersom jag och nela blev erbjuden en grupp högre. så jag kommer verkligen sakna vickaaaaaan <3333 :( verkligen... men iaf sen så när vi var på väg hem så stannade vi tre ggr. för först ville mamma köpa nån fisk. sen ville hon köpa godis sen så hyrde vi en film, som dock inte var den bästa jag sett, var väl lite överdriven. iaf enligt mig "the cheetah girls" tror jag den hette. så det är ingenting jag rekomenderar.
men efter jag hade sett den så gick jag till datan och kollade på "another cinderella story" det är däremot typ världens bästa film. tycker jag då ;) haha det är nånting jag rekomenderar xp och nu har jag nyss sett klart den. och nu MÅSTE jag verkligen gå på toa innan "den" spricker" så...

Pusspuss

love felicia'

FELICIA OUTFIT 21/8-09

blått linne, från BikBok
ljusa jeanstights, från Vero Moda.
hår: plattat.
smink: mascara

dagens låt:

Drew seley och Selena gomez - New Classic, HUR BRA SOM HELST love it ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0