Oups..!

Hej Beauty.

jag kom plötsligt på¨att jag inte har skrivit någonting på...hundra år?
Oups lixom.
Men nu skriver jag iaf :)

Idag vacknade jag av mamma klockan typ halv 10 (TIDIGT!) då åkte hon och sebastian till affären och handlade lite, så jag fick chilla lite i soffan framför Mtv innan dårhuset började.
Sen klädde jag på mig för att åka till sebastians fotbollscup på sportfältet.
Hade på mig:
ett blått bikbok linne
ett par mörkblå jeanstajts (stavning?) som går till knäna från Gina Tricot
ett brunt skärp i midjan som jag fått av mamma
och lite mascara.x)
jag såg bara en av sebbes matcher, då dom vann med 5-0 mot Bollstanäs.
Och aa, sen åkte jag och mamma hem och hämta elias från dagis. Och jag kollade lite på made och mamma och elias lekte i lekparken.
Men nu sitter jag och kollar på top model och det regnar ute :( BLÄÄÄÄ!!

Nu börjar jag skolan om SEX DAGAR! : /

Löv Nino
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0