bull, min älskling.

hejhej bloggen.
nu har jag VERKLIGEN inte skrivit på VÄLDIGT länge eftersom våran data hos mamma har pajat.
ett helvete rent sagt. men under tiden har jag fyllt 12, varit på ridläger i sala på börjedalsgård nånting som jag rekomenderar för alla som gillar hästar och vill på ridläger. det bästa jag har varit på :)
min häst hette bull, hur söt som helst och väldigt rolig att rida, eftersom han älskar att hoppa är det ett plus.
ganska viftig med huvudet eftersom alla flugor typ ÄLSKAR honom, fast han älskar dig nog inte så värst.
det är säkert ingen som är intresserad av det här men ändå. han var musblack som två andra hästar,
så det var tre musblackar av samma ras, så det var bill, bull och bolle. haha.
jag hade bull och nelis hade bolle :D <3 sen har jag varit i dalarna.
men nu måste jag dra. ska på tipsrunda med farmor.
JIPPI! not.

Pusspuss

love f'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0