bilder som är lovade.

hejhej, nu ska ni få lite bilder från sommarlovet.

Börjedalsgård-

söta börje som vi löshoppade med på lägret.

Min älskling, jag saknar dig (Bull)

söta Gisa som typ alla var kära i.

Födelsedag-

Jag på födelsedag.

 Käre bror med min gitarr :)

Grönalund-

 Taggade ;)

Hela gänget på plats. förutom jag och marre.

 Hanna på väg upp till lustiga huset.

 Haha förlåt. ;) syster i lustiga huset.

 Hanna lustigahuset.

 Hanna, och jag bakom blixten xD

 Hanna går i snurrgrejen. (frida och daniel i bakrunden)

 Frida och hanna. haha frida e ju bäst på att göra fula miner precis när man tar kort ;)

 Hanna, frida och daniel.

 Hanna och frida, jet line. Taggade (som vanligt)

 haha, OJ vad heta vi är :p (oseriösa)

 jag försöker se fin ut medans hanna försöker förstöra bilderna med sitt oseriösa flin. haha alltid!

 Haha, ta kopparna (BÄÄST!)

Fjärilshuset- (bara få bilder)

 USCH fiskar.

 fjäril. (hah kanske ser det x'D)

 äcklig blå groda.

forts på nytt inlägg för min data dampar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0