en bra dag !

hej alla bloggare,
nu har man varit bort ett tag ; )

men idag vaknade jag typ 10 av nån jävel där under mig som dammsugade.
då gick jag upp och klädde på mig och åt frukost.
sen satte jag mig vid datan och eftersom att det inte fanns nåt att göra så spelade jag super mario,
hahah, kände mig väldigt normal xD (aa)
haha sen typ dammade jah i mitt rum och rensade lite saker.
sen tyå halv fyra gick jag till bästisen ellen feldt.
mihihi, satte ju vid datan som vanligt dåraah.
och så hopppade vi lite studsmatta haha.
tog lite fula bilder.
men jag har ingen sladd så jag kan inte ladda upp dom nu ! :(

men jag ska göra det sen :D
men sen skulle amanda komma till henne,
fast jag skulle ju ändå gå till bästavännen hanna xD

haha, ja men lilla hanna, hon sa till mig att jag skulle vara hos henne vid typ halv 8 tiden.
och då var jag där till ahlv 8, haha, men lilla söta hanna var inte hemma.
och jag messade henne men hon hade inga pengar på sin mobil.
haha, ja hanna. vi är nog dom största klantarslena i världen !
men älskar dig mest ändå baby <333
haha, så jag gick typ ett varv runt vivo och sen ringer hanna mig och säger att hon var hemma.
hahah mitt lilla ollonhuvud ! <333

men sen gick jag och hanna och köpte en pizza, en hawaii, eller paradiso som det hette där dåraah.
och så köpte vi ostbågar och choklad (maraboe amigo)
sen kom det lilla konstiga.

vi ser två personer står och dansar på skoltaket.
haha, och gissa vem det var. jo ariyas kusin sina och jona.
och själv står ariya där nere och dansar med en basketboll under armen.

haha det var inte en vacker syn ! xD
sen satt vådär och pratade lite med dom.

sen ser man sebastian söderberg och david lundin,
haha varför säger jag efternamnenn..?

men iaf, sen stog vi och prata lite med dom.
sen gick vi hem och gjorde lite sellis ; )

sen kom vi hem typ nio och åt kall pizza, hahaha !
och lite juice.
sen gick vi upp och satte oss vid datan.
och det har vi gjort ett tag nu,
ja nu är klockan snart 11

hahah fast jag och bästavännen hanna är inte trötta xD (aa)
ja, och nu  sitter jag här och skriver blogg och lyssnar på när hanna läser:
gustavs stora skrattbok !

hahah, inte för att jag lyssnar direkt men ändå x)
men nu ska vi väl kolla på en film eller nåt,
men vi ses väl imorn,
eller senare.

jag har inte så mycket tid för datan just nu men jag försöker !
och det menar jag.

Puss & Kram
Nyp på stjärten , <3

/ felicia

hannis <33hade det bääst med dig bby ! <3 älskar er mina allra bästavänner , <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0