valborgsmässoafton

hej alla bloggare , <3
ännu en dag men fint väder.
hehe, och gissa när jag vaknade idag..? ;)
haha. jo 10 i 7 som vanligt :D
hihi. då gick man upp och gjorde sig i ordning.
och åt frukost och sånt där :)
sen cyklade till skolan tillsammans (:
hehe, där hade man ju svenska, glosor, matte.
haha och det bästa av allt multitest. !
haha, fyfan vad kul vi hade.
lotta (våran fröken) ville att vi skulle göra ett multitest innan lunch.
haha, alla bah NEEEJ !
då gick hon och hämtade papper.
då bestämde jag, vendela, hanna, sebbe sa och anton att vi skulle göra vårat sämsta.
och skriva noll på alla talen.
haha. sen när vi skulle rätta skulle vi sätta alla rätt.
haha, man kunde ju knappt hålla sig till skratt när vi gjorde testet xD
mihihi, sen skulle jag hanna och vendela visa vårat "jättebra" resultat.

Lotta- ja, jätteduktiga. hon kollade typ bara på att vi hade skrivit "ALLA RÄTT!"
Lotta efter ett tag- NOLL ! :O
haha ! gud vad vi skrattade ;)

fast sen hade vi lunch och en flummig rast.
haha, jag och bästavännen hanna knöt ihop båda våra fötter med varandra.
sen skulle vi gå in så.
och vi hoppade och sprang.
haha va så jävla kul !

sen när vi kom in sa lotta att vi som skrev
noll på våra papper skulle göra utmanigen (ett multiplikations spel)
vi bah NEEEEJ !
faan också .
så då satte vi oss på bänkarna.
fast då sa hon att det var faktiskt ett roligt skämt,
och att hon var på väldigt bra humör idag :D
så då behövde vi inte :D
men sen efter skolan så tog jag bussen till stallet.
och då skötte jag min underbara HARRY :D
det gick faktiskt väldigt snabbt :)
han var inte lika hårig som han brukar vara ;)
men när jag var klar så tog jag en buss till djupdal,
och där bytte jag till en 607 som gick hem till kärrdal :)
och när jag kom hem skulle marre precis med pappa till stinsen.
fast det visade sig att det var stängt :(
så nu ska dom hämta mig så drar vi till kista och så äter vi sushi där :)

sen får man ju se vad man ska göra framåt kvällen,
om man ska dra och kolla på nån majbrasa eller nåt.

Puss & Kram
Nyp på stjärten

/ felicia

Kommentarer
Postat av: den som är bäst

hehe a det var kul och lottas min men tråk att inte hela klassen körde...



//kra den som är bäst

2009-05-02 @ 10:25:43
URL: http://densomebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0