major = underbarast gallopp

hej alla härliga bloggläsare , <3
idag har det varit ännu en dag med härligt väder, goodgood !
men iaf,
jag vaknade 10 i 7 som vanligt av väckarklockan.
så då gick jag upp.
nervös som fhaan måste jag säga ;)
men iaf, så åt jag frukost och gjorde i ordning mig lite.
sen ringde hanna.
och hon tänkte önska mig lycka till,
haha, fast det gjorde hon i skolan också ;)
men så gick man till skolan med sötkorven vendela eftersom söta nettis var sjuk :(
men så gick vi dit,
vi hade först tyst läsning,
sen pratade vi lite om medeltiden,
soooo booriing !
men sen så behövde jag gå efter som jag skulle till sollentuna musik klasser på antagnigsprov.
haha, var hur nervös som helst.
trodde helt seriöst att jag skulle sprängas.
haha, men så hämtade pappi mig.
och så övade vi lite i bilen ;)
haha, sen när vi kom dit var det lite weeard.
haha, när man gick dit i korridoren så var det många som dansade lite.
och så var det ett jävla stirrande på mig också.
asså blir så himmla trött.
wow jag är en tjej som ska sjunga in till er skola.
är det verkligen så ovanligt att det kommer en annan människa till er skola..?
men så träffade man ju också nelas mamma,
eftersom att hon jobbar där ;)
haha, och så träffade man ju också underbara linnea och lovisa :D
haha, iaf några som jag kände där.
sen var det min tur att komma in.
jag fick först fråga på några frågor om varför jag ville börja där och så.
sen skulle jag sjunga mitt eget låtval.
och det var ju "vem kan segla" eftersom lovisa hade tipsat om det ;)
men det gick väl bra :)
sen skulle jag sjunga "blinka lilla stjärna"
och så skulle gisela och david (som var dom som hade hand om antagningsproven)
sjunga i andra stämmor.
och det gick också ganska bra ;)
sen skulle hag härma henne med massa läten och så.
haha , men jag var ganska nöjd faktiskt.
men sen när vi var klara så åkte jag till skolan och hann prescis till idrotten ;)
efter idrotten hade vi lunch och så var vi med fadderbarnen.
haha, jag hoppade dubbelhopprep det var skit kul (:
haha, men sen efter skolan sprang man till bussen och hann precis ;)
eftersom man skulle till ridningen med neliis.
och där träffade man ju den undebaraste vickan :D
och idag fick man major, eller bögen som jag kallar honom ;)
haha, men det gick faktiskt jättebra.
och i galloppen var han ju helt fantastisk :D
helt jävla underbar.
men sen ryktade man lilla "bögen" och skötte  min bebis harry efter det :D
sen fick man sjuts hem och då duschade man och åt middag.
och inte vilken middag som heldt utan KYCKLING :D
och efter maten så satte man sig vid den här saken som kallas dator !
haha ! bäst humor ;)
jaja, men nu ska man väl snart gå och dejta sängen lite.
det är ju faktiskt en dag imorn också :) <3

Puss & Kram
Nyp på stjärten , <3

/ felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0