öva öva öva...

hej alla bloggläsare ;)

hoppas alla har haft en jättehärlig dag. :)
själv har jag haft det ;)

jag vaknade klockan 10 i sju av en darrande mobil under kudden ;)
haha, det var inte nån som ringde som jag trodde i början.
haha, nää. det var alarmet xp
haha, men då gick jag upp.
och så tänke jag sätta på plattången.
haha, fast jag hittade den inte x)
men jag letade och letade.
men hittade den inte.
men sen frågade jag mamma.
och så letade vi men hittade den inte.
men sen hittade jag den :D
haha den var där musses koppel hänger xD
men iaf, sen år jag frukost och plattade håret ;)
sen halv 8 gick jah till bussen,
den kom ju lite sent fast den kom bara 3 minuter,
haha, detaljerat jag skriver dåraah.
men sen kom man till skolan och träffade dom underbaraste (:
vi hade engelska, huset, och mera engelska :p
och så hade man ju också lite flummiga raster och nån äcklig lunch ;)
typ nån konstig korvstråganåff.
usch usch !
då föreslår jag hellre marres korvstråganåff.
haha !
men efter skolan så gick jag vendela, och mina bästavänner hanna och ina hem till mig.
dom ville hjälpa mig lite med att öva för musik testet som är imorn, (NERVÖS!)
men snällt av er älsklingar, 
men först kollade vi på några gammla dans dvder.
haha, vi älskade när emmy och lilla emil dansade.
SÅ GULLIGT !!! <3 
men sen tjatade dom på mig lite att jag skulle sjunga för mig.
och fyfan vilka nerver jag har.
asså jag blir så jävla nervös för dom som jag till och med för mina bästavänner,
som jag älskar mest av allt , <3
men får väl öva lite mer att sjunga för dom x)
men sen skulle dom gå,
för att hinna till träningen :p
men då var det bara vendela kvar.
så då kom jag på en bra sak.
hon skulle sitta och kolla på tv,
sen bara sänka ljudet.
och så skulle jag stå och sjunga i mitt rum.
haha det gick ganska bra faktiskt. ;)
haha, asså med planen.
förutom att vendela spelade in.
så att ina skulle höra imorn.
haha ! morr.. <3
men sen skulle hon också gå.
så då satte jag mig vid datan. xD 
haha, och nu sitter jag här och bloggar
och chattar lite med fanny gumman , <3 
och har nyss fått reda på att det blir marres korvstråganåff :D
mahaha. yummi :)
haha, men nu ska väl jag fortsätta att lyssna på musik och öva lite.

Puss & Kram 
Nyp på stjärten , <3

/ felicia
<----- det här fick jag med mig hem igår från stinsen,

måste säga att slingorna blev väldigt bra :D :) !




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0