stinsen med nela

hej alla bloggare, <3
idag har man haft det en väldigt härlig dag med jättefint väder :D

jag vaknade ungefär klockan 10 av att mamma höll på att låta där nere i köket ;)
då gick jag upp och tvättade mig lite xp
sen satte jag mig vid datan.
sen när mamma gick till jobbet ringde jag söta neliis (:
då bestämde vi att vi skulle gå till stinsen tillsammans ;)
så då satte jag på plattången för att fixa mig lite..
haha, det tog ju ett tag för mig kan jag ju säga.
jag var inte ens klar när nela kom, haha !
men så stängde jag av datan för att koncentrera mig lite ;)
haha, men när jag var klar så gick vi ut med musse (älsklingen)
sen när vi kom hem tog vi en glass och jag fixade pengar och sånt där.
sen gick vi till stinsen.
där träffade man kirill och ilias.
hehe, inte för att vi gick med dom men ändå xD
haha, sen så gick vi och kollade lite i affärer.
själv köpte jag en hårspray,
haha, fast jag kom på att mamma kan ju ta med hem från salongen x)
haha så jag fick lämna tillbaka den,
haha så skulle jag skriva på nåt kvitto.
haha, hade sämst handstil med den bläckpennan dåraah ;)
haha, men sen gick jag in på vinn och köpte en kopp till min älskade mamma ;)
som det stog "min mamma" på och en fin text där i :p
så köpte jag en chokladbit till mig och nela ;)
sen gick vi in till inter sport för nela skulle köpa ett par gympabyxor till nela.
och då prövade jag en cool kepps :)
visar bilden nedanför. ; )
och nela fick med sig ett par adidas byxor hem.
men sen gick vi hem till mig.
mamma blev otroligt glad över koppen,
haha, hon börja till och med gråta lite xp
haha, men då  gick jag och neliis in och kollade på tv.
sen strx efter så följde jag och musse med nela till busstationen.
sen så gick jag hem och spelade "vänd tia" med pelle ;)
haha, sen åt vi middag och kollade lite på vi i femman.
haha !
sen gick jag ner när mamma och pelle skulle kolla på "babben och co"
haha, såå tråkiigt !
men då gick jag ner.
men nu måste jag öva lite till musik inprovet som är på tisdag,
guud ! jag är så himmla NERVÖS !
men måste gå nu !

Puss & Kram
Nyp på stjärten , <3

/ felicia


haha oups, ni får se en oroterad bild, men keppsen var skit cool


dagens outfit i det varma och soliga vädret.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0