medeltiden.,.,. uschusch ! det gillar vi... NOT !

hej alla bloggare !

idag har det varit första dagen efter en bra helg ! :D

men idag hade man ju sovmorgon (:
jätte skönt må jag lova,
så då började vi klockan 11 :)
och då pratade lotta lite om killarnas häng ,
hahaha, tjejerna skrattade ju nästan på sig dåraah.
hehe, sen åt man lunch.
usch usch ! det var nån äcklig köttgryta.
nåt som jag inte rekomenderar !
haha, sen åkte vi med buss och tunnelbana till stan.
ganska varm och skönt.
dessutom gick man ju med bästavännerna hanna och ina :D
och med dom blir ju allting bra ( :
sen när vi kom dit var det väldigt mycke ungar som sprang!
haha sen när vi kom in i biografen kom vi på vad för film det var.
haha lyssnade inte så mycke när lotta berättade, haha !
men det var en skit tråkig film om medeltiden som var på nederländska med engelsk text.
haha man fattade ju.
men ändå var den väldigt tråkig.
så jag och julia skrattade mest åt kirills miner eftersom att han satt bakom oss xD (aa)
haha ludmilla kollade lite surt på oss.
haha men iaf, när vi kom ut fick vi ta en "pucko" som smakade skit !
usch usch !
haha, men sen åkte man väl hem,
haha, och när vå stod och vänta på bussen så skrattade man ju ganska mycket åt hanna som var lite osmart.

en buss kommer som det står danderyds sjukhus på.

Hanna- Men den där kan vi ju ta,
Ina- ja, fast vi kommer ju inte så långt.
Hanna- men ina, går  inte den bussen åt fel hål.

då vänder ina på hannas huvud, och vad ser hon då!
haha, jo danderyds sjukhus!

hahaha ! lilla gumman.. <3

men iaf när vi kom hem så åt jag och vendela upp min mango och apelsin, haha.
men sen tog man bussen hem.
och då får man en liten överraskning.
OLIVER OCH LOVA ÄR HÄR ! :D
Iww.... mihihi jätterulit.
så då äter man middag, och sen satte man sig här nere vid datan.

haha, men nu ska jag gå upp och umgås lite med älskade broder.

Puss & Kram
Nyp på stjärten , <3

/ felicia

ps: har bilder från idag men datorn vill inte ladda upp dom :(,
men ska förska några gånger till :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0