hemavan imorn dåraah , <333

hej alla bloggare , <3
jag har inte skrivit på VÄLDIGT länge nu,
men jag ska bättra mig efter jag kommer hem.
idag har man varit med bästavännen hanna och vi har haft det bäst,
vi gick till stinsen och där träffade vi sebbe, kirill och gurra
mahaha hade shiit rulit dåraah.
mihihi fick lite skäll i några affärer men iaf xD
haha, sen gick jag och hanna hem till mig,
då kollade vi på två filmen,
hehe "alvin och gänget" och "förtrollad"
hittade typ ingen annan xD !
sen skulle den underbaraste gå,
och då kom mammi hem , <33
sen typ åt jag middag och satte mig här en stund , <33
mihihi, <33
men nu måste jag snart packa till hemavan.
jajusdet, jag ska dra till hemavan imorn (torsdag den 8 april)
och jag kommer sakna alla skit mycket , <33333

Puss & Kram
Nyp på stjärten , <3

/ felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0