bästavännen , <333

Hej alla bloggare , <33
idag har jag haft en jättebra dag men bästavännen hanna :D
hehe, först var man i skolan ,
eller ska jag kalla det HELVETET !
där hade vi svenska, och hanna hade sin braiga redovisning om island,
matte och EA ; )
så vi slutade lite tidigare eftersom marie (nördiga musikläraren) var sjuk xD
så då gick jag och hanna och köpte en bussremsa till henne och sen tog vi bussen till malla,
eftersom vi skulle till stallet.
men bussen till stallet kom VÄLDIGT SENT,
så jag ringde pappi och frågade om han kunde skjutsa oss dit :D
och det kunde han ju såklart :D
lallalo , <333
sen när vi kom dit så började jag att ryckta HARRY , den meeeest sötaste på jorden.
sen fixade jag med hans träns, tiedemantygel och hans sadel.
och så skrubbade jag han krubba (matskål) och vattenskål xD
sen sopade jag lite i gången,
och sen gick vi till bussen,
vi var lite tidiga så vi tog massa bilder,
haha och hanna ramlade i vattnet :D
mahahaha shiit kuul ! ;)
sen kom våran buss och vi åkte hem,
hihih, hanna slog i huvet typ två ggr.
hahahahahha !
sen nu så sitter vi är och väntar på att maten ska bli klar ! ; )
men nu finns det väl inget mer att skriva,
plus att hanna börjar bli lite uttråkad här bredvid ;)
mihihihiih älskarey meeeest hanna bebis , <3333

Puss & Kram
Nyp på stjärten , <3

/ felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0